ساعت مچی سیکو SK1030LSd4GoPeSeiko Wristwatch SK1030LSd4GoPe

  • طراحی خاص و اقتصادی از ژاپن
  • زنانه / کوارتز / تک‌تاریخ
  • مناسب استایل‌های کلاسیک و رسمی
  • استیل 304L
  • Electrolyte Plating
  • بند ضد حساسیت
  • مقاوم در برابر آب 3ATM
  • 24 ماه گارانتی
  • 4 سال خدمات پس از فروش
اطمینان از اصالت کالا، فقط با گارانتی معتبر پدیده فرسام نوین
تماس بگیرید
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالیSeiko Wristwatch SK1030LSd4GoPe

ساعت سیکو پلاس، مدل SK1030LSd4GoPe محصولی زیبا، اقتصادی، با کیفیت و دارای تأییدیه اتحادیه اروپا CE و از سرزمین آفتاب تابان می‌باشد. قلب تپنده این ساعت مچی عقربه‌ای (آنالوگ) با کیفیت که با یک باتری 1.55 ولتی اکسید نقره سایز 377 که با فرکانس 32.768Hz، چرخ دنده­‌ها را به حرکت در می­‌آورد، توسط شرکت مطرح CITIZEN با نام MIYOTA طراحی و تولید شده است. موتور این ساعت مچی از نوع 2015 تک‌تقویم (Analog Quartz – 3 hands (H/M/S) and 1 window with Date (3H))، با سیستم ضد مغناطیس بیش از 1600A/m (میدان مغناطیسی جریان مستقیم) و دقت 20± ثانیه در ماه (در حالت بسته بودن مداوم به مچ دست)، آستانه دمای قابل تحمل (℃ 50+ ~ ℃ 5-) و طول عمر باتری 3 ساله (حداکثر)، توانسته عملکرد خوبی را از خودش به نمایش بگذارد. در قاب این ساعت، از آلیاژ برس با پوشش استیل و در بند، از استیل 304L استفاده شده است. روکش رنگ قاب، طلایی براق و همچنین روکش رنگ بند، ترکیب طلایی مات و براق می‌­باشد که به دلیل آب­‌کاری به روش الکترولیت می‌­توان از ثبات رنگ آن اطمینان داشت. مقاومت این ساعت­‌ در برابر آب، بر اساس تست‌­های فشار آزمایشگاهی 3ATM می­‌باشد که باعث شده این نوع ساعت­ در برابر قطرات باران (ملایم) و شست و شوی دست (نه در برابر فشار مستقیم آب) مقاوم باشد. این ساعت زنانه، دارای شیشه از نوع هارد مینرال، قفل متصل و از نوع پروانه­‌ای دگمه‌دار به رنگ استیل (سیلور) براق و همچنین از صفحه ساده و به رنگ شامپاینی با ترکیب طلایی ملایم بهره می­‌برد که زیبایی خاصی به آن بخشیده و برای استفاده بانوان خاص‌پسند، می‌باشد. کیفیت این محصول توسط شرکت بازرگانی پدیده فرسام نوین به مدت 24 ماه (2 سال) از زمان خرید در مقابل: کارکرد موتور، رفع ایرادات زمان ساخت و یا باتری تضمین شده است و در صورت بروز هرگونه نقص ساخت، به‌ صورت رایگان سرویس خواهد شد. این شرکت در راستای اطمینان خاطر شما خریدار گرامی، اقدام به تخصیص سامانه استعلام اصالت و ثبت گارانتی نموده است. شما می‌توانید از منوی استعلام اصالت و گارانتی در بالای همین صفحه و با وارد کردن شناسه سیستمی در بخش مربوطه، که به صورت محرمانه بر روی شناسنامه ساعتتان درج شده، گارانتی آن را ثبت و فعال نمایید. همچنین در هنگام خرید، شما می‌توانید با اسکن کد QR که بر روی شناسنامه و دفترچه راهنمای همراه ساعت وجود دارد، از اصالت آن اطمینان حاصل نمایید. شایان ذکر است، شناسنامه‌ مورد تأیید این شرکت، با هولوگرامی مخصوص، محافظت می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به منوی توضیحات تکمیلی، مراجعه کنید.

راهنمای استفاده و تنظیم ساعت سیکو پلاس، مدل SK1030LSd4GoPe

تنظیم وقت و تاریخ

پیچ کوک (سردسته کوک یا تاج) را به آرامی دو درجه بیرون بکشید تا در وضعیت 2 قرار گیرد؛ سپس آهسته با چرخاندن آن رو به جلو یا عقب، وقت مورد نظر را با اعلام رسمی ساعت از رادیو، تلویزیون، تلفن همراه یا اینترنت تنظیم کنید (چرخه 24 ساعته را در نظر بگیرید). وقتی سردسته کوک در وضعیت 2 قرار داشته باشد، عقربه ثانیه‌شمار متوقف می‌­شود. وقتی تنظیم زمان انجام شد، سردسته کوک را فشار دهید تا در موقعیت ابتدایی (وضعیت 0) قرار گیرد.

جهت تصحیح تاریخ، پیچ کوک را یک درجه بیرون بکشید (وضعیت 1) و سپس آن­ را رو به جلو (موافق حرکت عقربه­‌های ساعت) به آرامی بچرخانید تا تاریخ صحیح نمایش داده شود. وقتی سردسته کوک در وضعیت 1 قرار داشته باشد، عقربه ثانیه‌شمار به حرکت خود، ادامه می‌دهد. وقتی تنظیم تاریخ انجام شد، سردسته کوک را فشار دهید تا در موقعیت ابتدایی (وضعیت 0) قرار گیرد.

به‌ منظور جلوگیری از صدمه به مکانیسم موتور ساعت، هرگز تاریخ را بین ساعت 9:00 شب تا 1:00 بامداد تنظیم نکنید. در این حالت ممکن است، تاریخ به درستی تغییر نکند! هنگام تعویض تاریخ در این بازه زمانی، ابتدا ساعت را، غیر از این محدوده (9:00 شب تا 1:00 بامداد)، تنظیم کرده و پس از تنظیم تاریخ، مجدد ساعت صحیح را تنظیم کنید.

تاریخ در ساعت­‌های آنالوگ به طور پیش‌­فرض 31 روز است. بنابراین برای ماه­‌هایی که 29 و یا 30 روز هستند، در انتهای هر ماه، باید به صورت دستی تاریخ جابجا شود.

* اگر ساعت زیر آب و یا خیس باشد هرگز از دگمه تاج (سر دسته کوک، پیچ کوک) استفاده نکنید. همیشه دقت کنید که پس‌ از هر بار استفاده، پیچ کوک به حالت اولیه خود فشار داده و یا پیچانده شود.

ساعت مچی سیکو SK1030LSd4GoPe

برچسب:
مشخصات کلیSeiko Wristwatch SK1030LSd4GoPe
سایر مشخصات
نام تجاری

سیکو پلاس

مبدأ برند

ژاپن

مونتاژ

HONG KONG

موتور

Quartz / Citizen, Miyota – 2015

نوع موتور

تک‌تقویم (Analog Quartz – 3 hands (H/M/S) and 1 window with Date (3H))

دقت موتور

±20 ثانیه در ماه (در حالت بسته بودن مداوم به مچ دست و دمای عادی محیط)

تعداد سنگ موتور

0

ارتعاش فرکانس موتور

32.768Hz

آستانه دمای قابل تحمل موتور

℃ 50+ ~ ℃ 5-

سیستم ضد مغناطیس

بیش از 1600A/m (میدان مغناطیسی جریان مستقیم)

سیستم ضد شوک

ندارد

سیستم صرفه جویی در مصرف انرژی

ندارد

منبع انرژی

باتری – سایز (SR626SW (377

ذخیره نیرو

3 سال (حداکثر)

نشان‌گر پایان عمر باتری

ندارد

باتری‌ سازگار با این نوع موتور

Maxell, Sony, Seizaiken

فرم قاب

دایره

جنس قاب / رنگ

برس با پوشش استیل / طلایی براق

محافظ پشت قاب

فلزی / پرسی

جنس بند / رنگ

استیل 304L / ترکیب طلایی مات و براق

نوع قفل / رنگ

متصل، پروانه‌ای، دگمه‌دار / استیل (سیلور) براق

نوع آب‌کاری

Electrolyte

جنس شیشه

هارد مینرال

مقاومت در برابر آب

3atm / 3bar / 30m / 100ft

دید در تاریکی

دارد, ساعت‌شمار و دقیقه‌شمار، شب‌نما

وزن

69 گرم

سایر ویژگی‌ها

ایندکس خطی برجسته فلزی, ایندکس رومی برجسته فلزی در عدد (12), بند طرح‌دار, دارای خطوط ثانیه‌شمار, سربند هلالی (فیکس), سردسته کوک (تاج) طرح‌دار, لوگو و برند داخل صفحه برجسته فلزی

جنسیت

زنانه

کاربری

کلاسیک و رسمی

مدت گارانتی / مدت خدمات پس از فروش

24 ماه (2 سال) / 48 ماه (4 سال)

شرکت گارانتی دهنده

بازرگانی پدیده فرسام نوین

پرسش و پاسخSeiko Wristwatch SK1030LSd4GoPe

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید