گارانتی ساعت‌های پدیده فرسام نوین

گارانتی ساعت‌های پدیده فرسام نوین

ضمن قدردانی از حسن انتخاب و اعتمادی که نسبت به محصولات شرکت بازرگانی پدیده فرسام نوین داشته‌اید، اشاره به این موضوع حائز اهمیت است که ساعت شما با دقت و بالاترین استانداردهای کیفیت، تولید و ساخته شده است و ما این نوید را به شما می‌دهیم که شما سالیان متمادی بدون هیچ مشکلی از آن استفاده خواهید کرد. تمامی ساعت‌های این شرکت بر اساس برند و مدل، از زمان خرید، گارانتی 2 تا 5 ساله و همچنین از 4 تا 10 سال خدمات پس از فروش دارد تا اطمینان و رضایت شما خریدار گرامی را جلب کند.گارانتی شامل: کارکرد موتور، رفع ایرادات زمان ساخت و یا باتری است و در صورت بروز هرگونه نقص ساخت، به‌ صورت رایگان سرویس خواهد شد.
این شرکت در راستای اطمینان خاطر شما خریدار گرامی، اقدام به تخصیص سامانه استعلام اصالت و ثبت گارانتی نموده است. شما می‌توانید با مراجعه به منوی استعلام اصالت و گارانتی در بالای همین صفحه، در بخش مربوطه، با وارد کردن شناسه سیستمی که به صورت محرمانه بر روی شناسنامه ساعتتان درج شده، از اصالت آن اطمینان حاصل کرده و گارانتی آن را، ثبت و فعال نمایید. همچنین در هنگام خرید، شما می‌توانید با اسکن کد QR، از اصالت آن مطلع شوید. در ضمن به استحضار می‌رسانیم؛ استفاده از گارانتی و خدمات پس‌ از فروش محصولات ما، صرفاً پس‌ از ثبت و فعال‌سازی گارانتی در این سامانه صورت خواهد پذیرفت و حداکثر زمان برای ثبت آن، تا 30 روز پس از تاریخ خریدتان خواهد بود و پس از اتمام این زمان در صورتی که ثبت و فعال‌سازی گارانتی در این سامانه با موفقیت انجام نشده باشد، ساعت خریداری شده فاقد هرگونه گارانتی و خدمات خواهد بود و مشتری هیچ‌گونه ادعایی در این خصوص نخواهد داشت. بنابراین با صبر و شکیبایی نسبت به ثبت و تکمیل مندرجات اقدام کنید تا گارانتی ساعت شما ثبت و فعال شود.
به‌ منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه کارت مزبور و یا شناسه سیستمی الزامی است.
سلامت فیزیکی شناسنامه و کارت گارانتی و اطلاعات ثبت ‌شده روی آن حائز اهمیت است. بنابراین در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید، زیرا المثنی صادر نمی‌شود.
تشخیص صحیح عیوب ساعت در طول دوره گارانتی فقط به‌ عهده کارشناسان مرکز خدمات پس ‌از فروش شرکت بازرگانی پدیده فرسام نوین است.
شرکت هیچ‌گونه تعهدی جهت تعمیر قطعاتی که زمان گارانتی آن‌ها به اتمام رسیده یا گارانتی‌شان باطل شده‌، ندارد. اما با دریافت هزینه، تعمیر امکان پذیر خواهد بود. به طور کل ساعت قابل تعمیر، تعویض نخواهد شد، بلکه قطعات آن با نمونه‌ اصل جایگزین شده و تعمیر می‌شود.
مواردی که شامل گارانتی نمی‌شوند (موارد ابطال گارانتی)
1- پایان زمان گارانتی
2- عدم ثبت و فعال‌سازی گارانتی در سامانه استعلام اصالت و گارانتی این شرکت در بازه زمانی مقرر. (حداکثر 30 روز پس از زمان صدور رسید خرید)
3- همراه نداشتن کارت گارانتی یا شناسه سیستمی.
4- مخدوش شدن یا از بین رفتن کارت گارانتی، شناسنامه یا هولوگرام شرکت.
5- عدم تطابق مشخصات ساعت با کارت گارانتی یا شناسنامه.
6- صدمات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیرمترقبه، آتش‌سوزی، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خش و خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ‌زدگی، تغییر در قطعات، انجام هر گونه تنظیم یا تعمیر یا باز شدن درب ساعت یا پین بندها توسط افراد و تعمیرگاهی به‌ جز نمایندگی خدمات پس از فروش مجاز این شرکت.
7- بی‌دقتی در استفاده صحیح از ساعت.
8- خسارت‌های ناشی از فرسودگی و ضربه‌های وارده به قاب، بند، شیشه، سردسته کوک (پیچ کوک) و دگمه‌های تنظیم.
9- استهلاک عمومی ساعت بر اثر استفاده روزمره.
10- انواع بند چرم، رابر، سیلیکونی، پی‌یو، پارچه‌ای، مخمل و …
کارت‌ گارانتی و شناسنامه، با هولوگرامی ویژه و مخصوص شرکت محافظت می‌شوند و کارت‌‌های بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.

پدیده فرسام نوین