وام اکو پِی پدیده فرسام نوین

اکو پِی اولین ارائه دهنده وام اقتصادی شناور در کشور است که این امر را با هدف نماد سمبل انگیزه بر روی مچ هر ایرانی، آغاز کرده است. اکو پِی، یکی از جدیدترین و منحصر به فردترین شیوه‌های دریافت و پرداخت با کیف پول مجازی می‌باشد. ارائه این روش خاص و مدرن توسط پدیده فرسام نوین، نقطه عطفی در امور مالی و ارائه اعتبار خرید با وام اقتصادی شناور و بدون ضامن است.

پدیده فرسام نوین با طراحی و توسعه اکو پِی بر بستر کیف پول الکترونیک و ارائه خدمات متنوع از طریق این سیستم اینترنتی می‌تواند نقش مؤثری در تحول اخذ وام سنتی داشته باشد. یکی از بهترین و محبوب‌ترین خدمات پدیده فرسام نوین، بدون شک امکان دریافت وام به صورت آنلاین و بر بستر کیف پول مجازی است. اگر شما هم می‌خواهید درباره شرایط و نحوه دریافت وام آنلاین از پدیده فرسام نوین اطلاعات کاملی داشته باشید، تنها کافی است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

دریافت وام آنلاین و شناور اکو پِی پدیده فرسام نوین، فرآیند بسیار راحتی دارد که می‌توانید در عرض چند دقیقه انجام دهید. یکی از بزرگترین مزیت‌هایی که پدیده فرسام نوین در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می‌دهد، امکان ثبت درخواست وام اکو پِی به صورت آنلاین است. به این ترتیب دیگر برای دریافت وام، نیازی به رفت و آمد و ارائه مدارک متعدد نخواهید داشت. به علاوه، دریافت این وام، هیچ نیازی به ضامن و وثیقه از اشخاص دیگر را نیز ندارد. تنها با اعتبار سنجی از حساب های بانکی هر شخص و امضاء الکترونیک قرارداد فی‌مابین، وام اکو پِی به وی تعلق می‌گیرد. بدیهی است که سابقه بدهی معوقه یا چک برگشتی تأثیر منفی در این فرآیند خواهد داشت.

یکی از فاکتورهایی که برای ارائه این وام در نظر گرفته می‌شود، داشتن رتبه اعتباری مناسب در اعتبار سنجی بانکی می‌باشد. به طور کلی، برای دریافت وام باید رتبه اعتباری بالایی داشته باشید. مبلغ وام نیز به همین مقدار میانگین و البته سابقه خوش حسابی شما بستگی دارد. اشاره به این موضوع حائز اهمیت است؛ هزینه پرداختی بابت گزارش اعتبارسنجی شامل استعلامات بانکی و پردازش بر عهده پدیده فرسام نوین است و شما هیچ هزینه‌ای، پرداخت نخواهید کرد. بنابراین قبل از ثبت درخواست وام اکو پِی، اعتبارسنجی بانکی خود را انجام دهید تا مطمئن شوید وام به شما تعلق می‌گیرد یا خیر. مبلغ وام اکو پِی برای نخستین بار، حداقل 2 و حداکثر 4 میلیون تومان، تعیین شده است. البته با افزایش فعالیت و خوش حسابی شما، دریافت وام با مبالغ بالاتر نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

جدول مرتبط با وام اکو پِی پدیده فرسام نوین

نوبتمبلغ وامتعداد بازپرداخت أقساطحداقل امتیاز کسب شدهرتبه اعتبار سنجی
اولحداقل 2 و حداکثر 4 میلیون توماناز 1 تا 3 ماه200حداقل B3
دومحداقل 4 و حداکثر 8 میلیون توماناز 1 تا 4 ماه400حداقل B2
سومحداقل 8 و حداکثر 13 میلیون توماناز 1 تا 5 ماه800حداقل B1
چهارمحداقل 13 و حداکثر 19 میلیون توماناز 1 تا 6 ماه1600حداقل A3
پنجمحداقل 19 و حداکثر 30 میلیون توماناز 1 تا 9 ماه3200حداقل A2
ششمحداقل 30 و حداکثر 50 میلیون توماناز 1 تا 12 ماه6400فقط A1
هفتمحداقل 50 و حداکثر 100 میلیون توماناز 1 تا 18 ماه12800فقط A1

نحوه درخواست وام شخصی (حقیقی) از اکو پِی پدیده فرسام نوین

مبلغ وام شخصی اکو پِی پدیده فرسام نوین، از 2 تا 100 میلیون تومان متغیر است و بر اساس نتایج اعتبار سنجی به اشخاص تعلق می‌گیرد. برای دریافت وام آنلاین از اکو پِی، در ابتدا، باید یکی از مشتریان و کاربران پدیده فرسام نوین باشید و در پرتال مشتریان این شرکت حساب فعالی داشته باشید. با ورود به حساب کاربری خود در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، از منوهای آن، گزینه ثبت درخواست وام اکو پِی را مشاهده خواهید کرد و با انتخاب آن، وارد صفحه اکو پِی خواهید شد. پس از ورود به این صفحه، ابتدا رتبه اعتبار سنجی خود را دریافت کرده و سپس مراحل دریافت وام را دنبال کنید.  لازم به ذکر است؛ هزینه پرداختی بابت گزارش اعتبارسنجی شامل استعلامات بانکی و پردازش بر عهده پدیده فرسام نوین است و شما هیچ هزینه‌ای، پرداخت نخواهید کرد.  پس از اعتبار سنجی، جدول مربوط به وام اکو پِی را مشاهده کرده و اگر مشمول دریافت وام شدید، بر اساس آن مبلغ مورد نیاز خود و زمان بازپرداخت را مشخص کنید. نهایتاً میزان وام و مبلغ هر قسط به شما اعلام می شود. در صورتی که اطلاعات مورد تأیید شما قرار گرفت، می‌توانید به مرحله بعد بروید و با امضاء الکترونیکی قرارداد فی‌مابین با شرکت جهت دریافت وام اکو پِی اقدام کنید. پس از گذر از این مراحل، درخواست شما ثبت شده و مراحل اعتبار سنجی و بررسی فعالیت‌های مالی و امتیازگیری شما در پدیده فرسام نوین آغاز می‌شود. اگر اعتبار حساب کاربری شما مورد تأیید قرار گیرد و مبلغ درخواست شده با توجه به جدول فوق الذکر قابل پرداخت باشد، وام به حساب کیف پول شما واریز خواهد شد. نتیجه این بررسی از طریق پیامک و از سرشماره 10000770 به شما اعلام می‌شود و مبلغ مورد نظر هم حداکثر تا 24 ساعت پس از ارسال پیامک در کیف پول شما شارژ می‌شود و می‌توانید از طریق سایت و یا مراجعه به هر کدام از نمایندگان فروش ما در سراسر کشور، پس از انتخاب ساعت مورد نظر، خرید خود را انجام داده و لذت ببرید. اشاره به این موضوع حائز اهمیت است؛ جهت استعلام در هر مرحله، هیچ وجهی از شما دریافت نخواهد شد. همچنین نتیجه بررسی درخواست وام، فقط از طریق پیامک و آن‌هم با سرشماره 10000770 به اطلاع شما می‌رسد و به هیچ عنوان از طریق تماس تلفنی، مراجعه حضوری افراد و یا سرشماره‌های دیگر و یا ارسال لینک پرداخت، انجام نخواهد گرفت. مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشید!

بازپرداخت اقساط وام، مطابق با آنچه در قسمت ثبت درخواست مشاهده و انتخاب کردید، انجام می‌شود. برای پرداخت اقساط خود فقط از طریق درگاه امن بانکی در همین سایت (https://pfnbiz.com) یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) و به صورت آنلاین و به نام بازرگانی پدیده فرسام نوین اقدام کنید.

میزان سود، کارمزد و نحوه پرداخت اقساط (اشخاص حقیقی)

پس از دریافت وام آنلاین از اکو پِی پدیده فرسام نوین و شارژ کیف پولتان، طبق جدول مشخص و ذکر شده، برای بازپرداخت آن طبق قرارداد فرصت خواهید داشت. البته پرداخت اقساط در مدت زمان کوتاه‌تر نیز امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است؛ اگر وام دریافت شده را تا 1 ماه تسویه کنید، هیچ‌گونه سودی به شما تعلق نمی‌گیرد. در غیر این صورت، سود وام %6 و کارمزد آن 0 درصد (بدون کارمزد) محاسبه خواهد شد. همواره به یاد داشته باشید که میزان فعالیت و استفاده شما از سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین می‌تواند در این اعداد تأثیر گذار باشد. یعنی هرچه شما کاربر فعال‌تری باشید، می‌توانید وامی با سود کمتر دریافت کنید. به عنوان مثال؛ اگر شما برای بار اول اقدام به دریافت وام کرده‌اید و حداقل امتیاز شما طبق جدول ذکر شده بیشتر باشد، به ازای هر 50 امتیاز مازاد بر آنچه که قید شده، %1 از سود وام شما کسر می‌گردد و می‌توانید حداکثر وامی با سود %2 و بدون کارمزد، دریافت کنید.

در آخر باید بدانید که امضای دیجیتال شما فقط برای امضای قرارداد الکترونیک دریافت وام اکو پِی قابل استفاده است و به دلایل امنیتی و محرمانگی، بعد از امضای اسناد و قرارداد حذف خواهد شد.

وام سازمانی (حقوقی) اکو پِی پدیده فرسام نوین چیست؟

وام‌‌های سازمانی، ویژگی خاص دیگری هستند که توسط اکو پِی پدیده فرسام نوین ارائه می‌شوند و از هر نظر با وام‌های شخصی تفاوت دارند. مهم‌ترین نکته برای دریافت این وام آنلاین از پدیده فرسام نوین، این است که ارائه این تسهیلات فقط به سازمان‌ها و شرکت‌های (اشخاص حقوقی) امکان‌پذیر خواهد بود. بر این اساس، شرکت‌ها، سازمان‌ها، موسسات و سایر اشخاص حقوقی معتبر، می‌توانند بر مبنای اعتبار خود، وام سازمانی دریافت کنند.

دریافت این وام هم مانند وام شخصی به صورت آنلاین و طبق آن انجام می‌شود. همچنین، دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن نیز نخواهد داشت. مبلغ وام سازمانی اکو پِی پدیده فرسام نوین، از 1 تا 400 میلیون تومان متغیر است و بر اساس نتایج اعتبار سنجی به آن‌ها تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است که دریافت این تسهیلات مشروط به موارد خاصی از جمله: ایجاد حساب کاربری در پرتال مشتریان پدیده فرسام نوین به عنوان یک حساب حقوقی و توسط سازمان و شرکت درخواست کننده وام، بارگذاری مدارک مربوطه، ارائه سفته الکترونیک و امضاء الکترونیک قرارداد فی‌مابین توسط سازمان یا شرکت درخواست کننده وام می‌باشد.

نحوه و شرایط بازپراخت (اشخاص حقوقی)

بازپرداخت وام می‌تواند از 6 تا 24 ماه باشد. وام سازمانی پدیده فرسام نوین با نرخ سود %4 و کارمزد 0 درصد (بدون کارمزد) ارائه می‌شود.

با اکو پِی پدیده فرسام نوین؛ با چند کلیک تامین اعتبار کن، ساعت دلخواهتو پس از انتخاب، خرید کن و هر جور که راحت‌تری پرداخت کن!

پدیده فرسام نوین