حساب کاربری

یا

درباره ما

لوگو پدیده فرسام نوین

قوانین و مقررات بازرگانی پدیده فرسام نوین

1 – تعاريف و اصطلاحات

اصطلاحاتى كه در اين شرايط و قوانين به كار رفته، داراى معانى به شرح زير است:

۱-۱) شركت: بازرگانی پدیده فرسام نوین، نسبت به ارائه کالا، گارانتی و خدمات پس از فروش اقدام مى‌کند.

۱-2) سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ): خدمات نرم‌افزارى كه توسط شركت به منظور خدمت‌رسانی هر چه بهتر و هوشمند‌سازی به مشتریان ارائه مى‌شود و متعلق به شرکت بوده و حق استفاده موقت از آن، برابر شرایط مندرج در قرارداد خصوصی و یا سند حاضر، به مشتریان یا طرف‌های تجاری شرکت، اعطا می‌شود.

۱-۳) قرارداد خصوصى: توافق كتبى يا الكترونيكى فی‌مابين شركت و مشتری يا طرف‌های تجارى شركت، جهت بهره‌بردارى موقت از خدمات نرم‌افزاری سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ).

۱-۴) مشتریان: شخصى حقيقى يا حقوقى است كه برابر شرايط و قوانين حاضر و جاری در کشور و شرکت، پس از خرید، از طريق اينترنت به اپليكيشن و یا سایت متصل و پس از ثبت‌نام در پرتال مشتریان، از تمام خدمات آن بهره‌مند می‌شود.

۱-5) طرف تجارى: اشخاص حقيقى و حقوقى كه برابر قرارداد خصوصى از طريق ايجاد حساب کاربری (پرتال مشتریان)، حق بهره‌بردارى موقت از ايليكيشن یا سایت را با نام تجارى خود یا مشترك با شرکت را دارند.

۱-۶) پرتال مشتریان (حساب کاربری): حسابى است که اشخاص براى استفاده کامل از خدمات مرتبط با محصول خریداری شده، از جمله ثبت و فعال‌سازی گارانتی و …. در سایت یا اپلیکیشن در پرتال مشتریان ایجاد کرده‌اند.

۱-7) كد تخفيف: کدی است که به دو صورت شخصی و سازمانی برای مشتریانی است که مراحل کامل ثبت‌ نام در اپلیکیشن و یا سایت را انجام داده‌اند، صادر شده و ایشان می‌توانند با در اختیار گذاشتن آن کد در اختیار نمایندگان فروش، از پرداخت قسمتى از هزينه کالای خریداری شده معاف شوند.

1-8) روز کاری: به معنای روزهای فعالیت شرکت در ساعات ذکر شده در قسمت تماس با ما می‌باشد (شنبه تا چهارشنبه به جز روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 17). لازم به ذکر است: کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول ایام کاری، در اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

2 – پرتال مشتریان (حساب کاربری)

2-1) مشتریان با ثبت‌نام در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) (پرتال مشتریان) و با هر بار استفاده از خدمات مرتبط با آن، تمام شرایط و ضوابط بازرگانی پدیده فرسام نوین را به صورت کامل مطالعه کرده و با علم و اطلاع کامل از مفاد و شرایط آن، تمام موارد ‌را پذیرفته‌اند و به هیچ عنوان مورد مبهم و مجهولی در این رابطه، برای ایشان وجود ندارد. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفاده مشتریان از سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، حتی پس از هر بار تغییر در شرایط و قوانین، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است. این قوانین برای مطالعه مشتریان در سایت و ایلیکیشن در دسترس است.

۲-۲) برای استفاده از خدمات کامل پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، لازم است که هر مشتری پس از خرید، اعم از شخصیت حقیقی یا حقوقی، یک حساب کاربری در سایت یا اپلیکیشن (پرتال مشتریان) ایجاد کند. تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن دارند و واجد شرایط قانونی هستند می‌توانند اقدام به ایجاد حساب کاربری کنند. مشتری برای استفاده از خدمات کامل و تأیید حساب کاربری خود، باید فیلدهای مربوطه را کامل و صحیح پر کند.

2-3) مشتریانی که شخصیت حقوقی دارند، مکلف به معرفی نماینده (شخص حقیقی) برای ثبت نام در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) هستند و اطلاعات این شخص حقوقی باید در بخش مربوطه قید شود.

2-4) هیچ‌ یک از مشتریان حق استفاده از ربات و نرم‌افزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از سایت یا اپلیکیشن اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره را ندارند.

2-5) مشتریان، می‌پذیرند که کلیه اطلاعات درخواستی هنگام ثبت نام را صحیح وارد کنند و مشتری، مسئولیت ورود اطلاعات را به عهده خواهد داشت. در صورت عدم ثبت اطلاعات صحیح، شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی و … را بر عهده نخواهد داشت.

2-6) مشتریان متعهد می‌شوند که فقط با ایمیل و شماره تلفن همراهی که به نام خودشان است، ثبت نام کنند. در غیر این صورت در برابر شخص ذینفع صاحب خط و ایمیل کاملاً مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع، مجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت، حساب کاربری و ابطال گارانتی و قطع خدمات اقدام نماید.

2-7) هر شخصیت حقیقی یا حقوقی تنها می‌تواند یک حساب کاربری در پرتال مشتریان پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) ایجاد کند و چنانچه یک شخص اعم از حقیقی یا حقوقی، حساب‌های کاربری متعددی داشته باشد، شرکت می‌تواند علاوه بر ابطال گارانتی، تمام خدمات قابل ارائه را متوقف کرده و نسبت به غیر فعال‌سازی تمام حساب‌های کاربری مذکور اقدام نماید و مشتری هیچ‌گونه ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.

2-8) مسئولیت تمام فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) انجام می‌شود، به عهده مشتریان است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از مشتری که با آن حساب از خدمات سایت یا اپلیکیشن استفاده می‌کنند، کاملاً متوجه مشتری صاحب حساب (شخص ثبت نام کننده در پرتال مشتریان) است.

2-9) مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب، شامل نام کاربری و رمز عبور به عهده مشتریان می‌باشد. در صورت مفقود یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری، مشتری موظف است در کوتاه‌ترین زمان، موضوع را از طریق ارسال ایمیل به support@pfnbiz.com با موضوع «مفقود شدن اطلاعات کاربری» و یا تماس با تلفن 02191691677، داخلی 1 (امور مشتریان) و یا با ارسال تیکت به پشتیبانی 24 ساعته وب سایت، موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده باشد، مسئولیت تمام فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهده وی خواهد بود.

2-10) مشتریان به هیچ‌عنوان نمی‌توانند به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه استفاده از حساب کاربری خود را داده یا آن را انتقال دهند. در مورد اشخاص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) متوجه مدیران اشخاص حقوقی خواهد بود.

2-11) تمام اطلاعات مشتریان، نزد این شرکت، محرمانه بوده و هیچ‌ یک از پرسنل شرکت، به هیچ عنوان حق افشای اطلاعات مربوط به حساب مشتریان (اعم از مشخصات هویتی، شماره تماس، آدرس، عکس و … ) را تحت هر عنوان (ذخیره، انتشار، در دسترس دیگران قرار دادن و … ) ندارند.

3 – استفاده از خدمات پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)

3-1) با استفاده از خدمات پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، مشتریان ملزم و موظف هستند که از خدمات ارائه شده، طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران و بازرگانی پدیده فرسام نوین استفاده کرده و خلاف شرع و مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.

3-2) مشتریان متعهد می‌شوند به هیچ عنوان از خدمات، سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، تحت هر عنوان، سوءاستفاده نکنند. در صورت بروز هرگونه خسارت مادی یا معنوی به منافع شرکت، بازرگانی پدیده فرسام نوین می‌تواند؛ ضمن ابطال گارانتی، قطع خدمات قابل ارائه و غیرفعال کردن حساب کاربری، علیه مشتری اقدام قضایی و جبران خسارت نماید و مشتری هیچ ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.

3-3) مشتریان می‌پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا نوتیفیکیشن به عنوان راه ارتباطی با آن‌ها استفاده کند. مشتریان می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما با انصراف از دریافت این پیام‌ها، مشکلات احتمالی در استفاده از خدمات پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) را می‌پذیرند و ممکن است اطلاعات مقتضی را به موقع دریافت نکنند. در صورتی که مشتریان تمایل به دریافت این‌گونه پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند با ارسال عدد 11 به سرشماره پیامکی 10000770، سرویس دریافت پیامک‌های شرکت را قطع کنند و با ارسال عدد ۱۲ به سرشماره پیامکی 10000770، سرویس دریافت پیامک های شرکت را مجدد وصل نمایند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله موافقت ضمنی و کامل با دریافت این پیام‌ها و سلب حق اعتراض است.

3-4) شرکت ممکن است کدهای تخفیف یا سازمانی را به عنوان هدیه به مشتریانش ارائه کند. شما می‌توانید با تحویل این کدها به نمایندگان فروش، از پرداخت قسمتى از هزينه کالای خریداری شده معاف شوید. شیوه ارائه این خدمات، درصد تخفیف و مهلت استفاده از آن‌ها، همچنین باطل کردن کد تخفیف به علت خطای فنی و یا ارسال اشتباه، منوط به تشخیص و صلاحدید شرکت بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، مشتری هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

3-5) مشتریان می‌پذیرند که اجازه انتقال یا فروش کدهای تخفیف به اشخاص دیگر و همچنین انتشار به صورت عمومی را ندارند.

3-6) مسئولیت تأمین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مرتبط به آن‌ها برای استفاده از خدمات پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، به عهده مشتریان است.

3-7) مشتری با علم و آگاهی کامل، اعلام می‌کند که شرایط، ضوابط و همچنین حریم خصوصی شرکت بازرگانی پدیده فرسام نوین را مطالعه کرده، پذیرفته و مورد قبول ایشان است.

3-8) به استحضار می‌رسانیم، استفاده از گارانتی و خدمات پس‌ از فروش محصولات ما، صرفاً پس‌ از ثبت و فعال‌سازی گارانتی در این سامانه (استعلام اصالت و گارانتی) صورت خواهد پذیرفت و حداکثر زمان برای ثبت آن، تا 30 روز پس از تاریخ خریدتان خواهد بود و پس از اتمام این زمان در صورتی که ثبت و فعال‌سازی گارانتی در این سامانه با موفقیت انجام نشده باشد، ساعت خریداری شده فاقد هرگونه گارانتی و خدمات خواهد بود و مشتری هیچ‌گونه ادعایی در این خصوص نخواهد داشت. بنابراین با صبر و شکیبایی نسبت به ثبت و تکمیل مندرجات اقدام کنید تا گارانتی ساعت شما ثبت و فعال شود.

3-9) همه مطالب در دسترس، از طریق هر یک از خدمات پدیده فرسام نوین، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دگمه، تصاویر، کلیپ‌های صوتی و تصویری (ویدئوها)، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط پدیده فرسام نوین، جزئی از اموال بازرگانی پدیده فرسام نوین محسوب می‏شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس، در انحصار بازرگانی پدیده فرسام نوین است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بازرگانی پدیده فرسام نوین، محفوظ می‏دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط پدیده فرسام نوین و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار بازرگانی پدیده فرسام نوین است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره ‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده‌کاوی، ربات، یا روش ‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای بازرگانی پدیده فرسام نوین محفوظ است و مشتریان متعهد می‌شوند به هیچ عنوان از خدمات، سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، تحت هر عنوان، سوءاستفاده نکنند. در صورت بروز هرگونه خسارت مادی یا معنوی به منافع شرکت، بازرگانی پدیده فرسام نوین می‌تواند؛ ضمن ابطال گارانتی، قطع خدمات قابل ارائه و غیرفعال کردن حساب کاربری، علیه مشتری اقدام قضایی و جبران خسارت نماید و مشتری هیچ ادعایی در این خصوص نخواهد داشت.

4 – مالی

4-1) پس از واریز وجه، امکان استرداد وجه پرداختی به مشتری وجود ندارد (مگر در موارد ذکر شده و طبق صلاحدید شرکت).

4-2) هزینه ارسال و دریافت کالا به شرکت جهت اعمال گارانتی یا موارد دیگر به عهده مشتری است.

4-3) خدماتی از شرکت که مشمول هزینه و واریز وجه هستند توسط مشتری پرداخت خواهد شد. هزینه خدمات را شرکت مشخص کرده و ممکن است بر اساس شرایط موجود از جمله زمان، مکان و یا عوامل دیگر متغیر باشد و مشتری پس از پذیرش این موضوع، واریز وجه و استفاده از آن خدمات، حق هیچ‌گونه اعتراضی را نسبت به وجه پرداختی نخواهد داشت.

4-4) پرداخت هرگونه وجه توسط مشتری جهت ارائه خدمات، فقط از طریق درگاه امن بانکی در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) و به نام بازرگانی پدیده فرسام نوین، مورد تأیید این شرکت می‌باشد و در غیر این صورت مسئولیت هرگونه انتقال وجه با روش‌ها و نام‌های دیگر، انتقال وجه اشتباه، سوءاستفاده کلاهبرداران و … به عهده مشتری خواهد بود.

4-5) کلیه سفارش‏های ثبت شده در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) به وسیله ارسال کد ثبت سفارش، از طریق پیام کوتاه و یا پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏گیرند. پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏کند. با این وجود، در صورتی که موجودی محصولی در پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) به پایان رسیده باشد یا برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق لغو کردن آن سفارش و یا استرداد وجه آن برای پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) محفوظ است. همچنین مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

4-6) پدیده فرسام نوین مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف ثبت سفارش جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف، پردازش و ارسال می‌شود. حق قطع فروش کلی و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی و …، برای پدیده فرسام نوین محفوظ است. در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، حق لغو سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری برای پدیده فرسام نوین محفوظ است. پدیده فرسام نوین تا 45 روز کاری، وجوه دریافتی مورد تأیید را به حساب اعلام شده توسط مشتری عودت می‌دهد و مشتری با ورود به سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، می‌پذیرد از این موضوع آگاهی کامل داشته و در این خصوص هیچ ادعایی نخواهد داشت.

4-7) سیاست قیمت‌گذاری در پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. در خریدهای اینترنتی از سایت و یا اپلیکیشن (PFNBIZ)، در مواردی همچون وجود نوسانات ارزی و یا اشتباه در قیمت‌گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، پدیده فرسام نوین، این موضوع را به فرد سفارش ‏دهنده اطلاع داده و سفارش را لغو می‌کند. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس از ثبت سفارش، شامل کاهش قیمت شود، محصول انتخاب شده به روزرسانی شده و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. هزینه‏‌های بسته‌بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

4-8) با توجه به ثبت سیستمی هرگونه سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر نام، آدرس و …، به نام شخص حقیقی یا حقوقی دیگر، وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این موضوع دقت لازم را داشته باشند.

4-9) افزودن محصول به سبد خرید، به معنای رزرو کالا نیست و هیچ‌گونه حق و حقوقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، تغییرات مختلف در موجودی کالا یا قیمت، نسبت به کالاهای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که بازرگانی پدیده فرسام نوین نسبت به کالاهایی که در سبد خرید مانده و تعیین تکلیف نگردیده، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

5 – مسئولیت پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)

5-1) شرکت با تمام امکانات موجود از جمله مرکز تماس، سامانه پیامکی، ایمیل و پشتیبانی 24 ساعته وب سایت خود، تمام تلاش خود را جهت ارائه هر چه بهتر خدمات و رضایت مشتریان به کار گرفته است.

5-2) شرکت با نظارت‌های دوره‌ای و منظم از پرسنل و تمامی نمایندگان فروش خود در سراسر کشور، تلاش می‌کند که مشتریان، خریدی دلنشین را تجربه کرده و با کیفیت‌ترین خدمات را دریافت کنند.

5-3) شرکت در راستای هوشمندسازی و سهولت دسترسی مشتریان به خدمات، اقدام به تخصیص سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) نموده است ولی تضمینی نسبت به اجرا شدن آن بر روی تمام دستگاه‌های هوشمند، نرم‌افزارها و یا شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن همراه و …) را نخواهد داد.

5-4) تمام اطلاعات مشتریان، نزد شرکت محرمانه بوده و دسترسی آن به اشخاص ثالث ممنوع می‌باشد.

5-5) در صورت دستور کتبی مقام محترم قضایی مبنی بر دریافت اطلاعات از مشتریان، شرکت موظف است تمام اطلاعات موجود، فایل‌های صوتی، تصویری و … مرتبط با ایشان را در اختیار آن مقام محترم قرار دهد.

5-6) چنانچه هر یک از مشتریان، هنگام خرید و یا دریافت ارائه خدمات از نمایندگان فروش یا اوپراتورهای پاسخگوی شرکت، با مشکل مواجه شده و یا شکایتی داشته باشند، می‌توانند از طریق ارسال ایمیل به support@pfnbiz.com با موضوع «شکایت» و یا تماس با 02191691677، داخلی 1 (امور مشتریان) و یا با ارسال تیکت به پشتیبانی 24 ساعته وب سایت، مراتب شکایت خود را ثبت، مطرح کرده و کد پیگیری جهت بررسی و اعلام نتیجه دریافت نمایند.

5-7) تمامی مشتریان پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، پس از هر بار خرید، می‌توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین  (PFNBIZ)، در قسمت نمایندگان فروش و سپس در بخش امتیاز به نمایندگان فروش، با امتیاز دهی و ثبت نکته و نظرات خود نسبت به آن فروشگاه (نمایندگی فروش شرکت)، ما را در ارائه بهترین و بالاترین کیفیت خدمات یاری کنند.

5-8) جهت اطلاع کامل مشتریان با نحوه و شرایط استفاده از خدمات هوشمند ارائه شده، ثبت و فعال‌سازی گارانتی و …، ایشان می‌توانند از مطالب آموزشی که در بخش مربوطه در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) قرار داده شده و یا مراجعه به نمایندگان فروش و یا تماس با 02191691677، داخلی 1 (امور مشتریان)، تمام ابهامات و سوالات خود را بر طرف کنند.

5-9) پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، نهایت تلاش و دقت خود را در راستای ارائه تمامی سرویس‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است پدیده فرسام نوین تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، عاری از خطا باشد و مشخصات ممکن است، بدون اطلاع قبلی، تغییر کند.

5-10) سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات، مطالب، لینک‌های منقضی شده (لینک‌های مرده) سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) را نمی‌‏پذیرد.

5-11) کلیه محتویات و مطالب در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) شامل قانون حق تکثیر (کپی) شده و به سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) تعلق دارد.

5-12) تمامی شرایط و قوانین مندرج و تعهدات در شرایط عادی قابل اجراست و در صورت بروز هر یک از موارد قوه قهریه، بازرگانی پدیده فرسام نوین، هیچ‌گونه مسئولیتی بر عهده ندارد.

6 – گارانتی محصولات

6-1) گارانتی شامل: ایرادات مربوط به مواد اولیه، کارکرد موتور، رفع ایرادات زمان ساخت و یا باتری است و در صورت بروز هرگونه نقص ساخت، به‌ صورت رایگان سرویس خواهد شد.

6-2) این شرکت در راستای اطمینان خاطر شما خریدار گرامی، اقدام به تخصیص سامانه استعلام اصالت و ثبت گارانتی نموده است. شما می‌توانید با مراجعه به https://pfnbiz.com و سپس منوی استعلام اصالت و گارانتی، در بخش مربوطه، با وارد کردن شناسه سیستمی که به صورت محرمانه بر روی شناسنامه ساعتتان درج شده، از اصالت آن اطمینان حاصل کرده و گارانتی را ثبت و فعال نمایید. همچنین در هنگام خرید، شما می‌توانید با اسکن کد QR  از اصالت آن مطلع شوید. در ضمن به استحضار می‌رسانیم، استفاده از گارانتی و خدمات پس‌ از فروش محصولات ما، صرفاً پس‌ از ثبت و فعال‌سازی گارانتی در این سامانه (استعلام اصالت و گارانتی) صورت خواهد پذیرفت و حداکثر زمان برای ثبت آن، تا 30 روز پس از تاریخ خریدتان خواهد بود و پس از اتمام این زمان در صورتی که ثبت و فعال‌سازی گارانتی در این سامانه با موفقیت انجام نشده باشد، ساعت خریداری شده فاقد هرگونه گارانتی و خدمات خواهد بود و مشتری هیچ‌گونه ادعایی در این خصوص نخواهد داشت. بنابراین با صبر و شکیبایی نسبت به ثبت و تکمیل مندرجات اقدام کنید تا گارانتی ساعت شما ثبت و فعال شود. (مسئولیت ورود اطلاعات اشتباه در قسمت ثبت و فعال سازی گارانتی و پیرو آن عدم تأیید و ابطال گارانتی، به عهده خریدار است.)

6-3) به‌ منظور استفاده از خدمات گارانتی، ارائه کارت مزبور و یا شناسه سیستمی الزامی است.

6-4) سلامت فیزیکی شناسنامه و کارت گارانتی و اطلاعات ثبت ‌شده روی آن حائز اهمیت است. بنابراین در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید، زیرا المثنی صادر نمی‌­شود.

5 -6) تشخیص صحیح عیوب ساعت در طول دوره گارانتی فقط به‌ عهده کارشناسان مرکز خدمات پس ‌از فروش شرکت بازرگانی پدیده فرسام نوین است.

6-6) شرکت هیچ‌گونه تعهدی جهت تعمیر قطعاتی که زمان گارانتی آن‌­ها به اتمام رسیده یا گارانتی‌­شان باطل شده‌، ندارد. اما با دریافت هزینه، تعمیر امکان پذیر خواهد بود. به طور کل ساعت قابل تعمیر، تعویض نخواهد شد، بلکه قطعات آن با نمونه‌ اصل جایگزین شده و تعمیر می‌شود.

6-7) قطعات تعویض شده در خارج از دوره گارانتی، به منظور رعایت حقوق مصرف­کننده و اطمینان خاطر مشتری عزیز نسبت به کارکرد صحیح و بی­عیب و نقص، به مدت 6 ماه طبق شرایط و ضوابط شرکت ضمانت می­شود.

6-8) مدت زمان تعمیر و تحویل ساعت به مشتری حداکثر تا 45 روز کاری است. ملاک محاسبه، زمان دریافت رسید از نمایندگی فروش یا ثبت در سامانه خدمات پس از فروش این شرکت خواهد بود. همچنین در صورت نیاز به واردات قطعات مورد نیاز ساعت، جهت اعمال گارانتی از کشوری دیگر، با توجه به شرایط موجود، امکان افزایش زمان تعمیر وجود خواهد داشت. چنانچه تعمیر و تحویل ساعت در مرکز خدمات پس از فروش این شرکت، بیش از زمان تعیین شده باشد (45 روز کاری)، به ازای هر 10 روز کاری، یک ماه به گارانتی ساعت اضافه خواهد شد.

6-9) در زمان گارانتی چنانچه ساعت معیوب قابل تعمیر نباشد و دیگر تولید نشود یا موجود نباشد، ساعت با ویژگی مشابه جایگزین می‌شود و یا در قبال تغییر مدل ساعت توسط خریدار با مدل دیگر از همان برند یا برند دیگر، ما به التفاوت با % 10 تخفیف به قیمت روز اخذ خواهد شد.

6-10) در شرایط بروز حوادث غیر مترقبه و یا فورس ماژور که شرکت تعطیل شود، ساعت­هایی که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها به اتمام رسیده باشد، به میزان مدت تعطیلی شرکت، به زمان گارانتی آنها اضافه خواهد شد.

6-11) کارت‌های گارانتی، با هولوگرامی ویژه و مخصوص شرکت محافظت می­شوند و کارت­‌های بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.

6-12) تحت هیچ شرایطی اقدام به بازکردن درب ساعت نکنید! این کار فقط باید توسط مراکز خدمات مجاز این شرکت صورت گیرد.

7 – مواردی که شامل گارانتی نمی‌شوند (موارد ابطال گارانتی)

7-1) پایان زمان گارانتی

7-2) عدم ثبت و فعال­سازی گارانتی در سامانه استعلام اصالت محصولات این شرکت در بازه زمانی مقرر. (حداکثر 30 روز پس از زمان صدور رسید خرید)

7-3) همراه نداشتن کارت گارانتی یا شناسه سیستمی.

7-4) مخدوش شدن یا از بین رفتن کارت گارانتی، شناسنامه یا هولوگرام شرکت.

7-5) عدم تطابق مشخصات ساعت با کارت گارانتی یا شناسنامه.

7-6) صدمات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر­مترقبه، آتش‌سوزی، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خش و خراشیدگی، تغییر شکل و رنگ، زنگ‌زدگی، تغییر در قطعات، انجام هر­گونه تنظیم یا تعمیر یا باز شدن درب ساعت یا پین بند­ها توسط افراد و تعمیرگاهی به‌ جز نمایندگی خدمات پس از فروش مجاز این شرکت.

7-7) بی­­ دقتی در استفاده صحیح از ساعت.

7-8) خسارت­‌های ناشی از فرسودگی و ضربه ­های وارده به قاب، بند، شیشه، سردسته کوک (پیچ کوک) و دگمه‌های تنظیم.

7-9) استهلاک عمومی ساعت بر اثر استفاده روزمره.

7-10) انواع بند چرم، رابر، سیلیکونی، پی­یو، پارچه­ ای، مخمل و …

7-11) کارت‌های گارانتی، با هولوگرامی ویژه و مخصوص شرکت محافظت می­ شوند و کارت­‌های بدون هولوگرام فاقد اعتبار است.

8 – بسته‌بندی

8-1) بازرگانی پدیده فرسام نوین، همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون هیچ آسیبی به دست مشتریان در سراسر کشور برسد و با توجه به بسته‌بندی ایمن، مناسب و استاندارد برای همه مرسولات ارسالی، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت­های حمل و نقل است.

8-2) مسئولیت بسته‌بندی صحیح ساعت جهت ارسال به این شرکت برای اعمال گارانتی و یا موارد دیگر به عهده فرستنده است و صدماتی همچون شکستگی و یا آثار هرگونه ضربه بر روی ساعت که هنگام انتقال به این شرکت توسط پست، پیک، شرکت‌های حمل‌ و نقل و غیره پدید آید، حتی اگر ساعت قبل‌ از ارسال کاملاً سالم بوده باشد، آن را از شرایط گارانتی خارج خواهد نمود. بنابراین پیش‌ از تحویل ساعت به هرکدام از مراکز فوق، پیشنهاد می‌شود از بسته‌بندی مناسب جهت ارسال استفاده کنید و پیش ‌از تحویل ساعت در همان‌جا در مقابل مسئول مربوطه از ساعت عکس و رسید تهیه فرمایید. (هزینه ارسال و دریافت به عهده خریدار است.) مشتری گرامی می‌توانید با مراجعه به نمایندگی فروش (فروشگاهی که ساعت خود را از آنجا خریداری کرده‌اید) ساعت خود را پس ‌از دریافت رسید تحویل دهید و بعد از طی فرآیند مورد نیاز آن را از همان مرکز تحویل بگیرید. در این شیوه هیچ هزینه‌ای بابت نقل‌ و انتقال دریافت نخواهد شد.

9 – اظهار نظر کاربران

پدیده فرسام نوین هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت و یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، به هیچ عنوان به معنای تأیید فنی و کارشناسی پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند.

کاربران عزیزی که قصد اظهار و ارسال نظر در سایت و یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند. بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تأیید نشده و در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) به نمایش در نخواهد آمد.

9-1) اظهار نظر کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.

9-2) برای ارسال اظهار نظر، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر این‌صورت مطلب مورد نظر تأیید و منتشر نخواهد شد.

9-3)  اظهار نظر و نقد مناسب، نقدی است که فقط مزایا یا معایب را در نظر نگیرد. بلکه به طور واقع بینانه، مزایا و معاب هر محصول را در کنار هم، بررسی کند.

9-4) با توجه به تفاوت در سطح محصولات و تفاوت عمده در قیمت‌ آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول، با توجه به قیمت همان محصول صورت گیرد نه به صورت مطلق.

9-5)  جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، لازم است نویسندگان از نقد و اظهار نظرات مطالب غیر ضروری خودداری کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.

9-6) با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال و یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری نمایید.

9-7) تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت و یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.

9-8) کاربران ارسال کننده نظر، موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد، باعث عدم تأیید نظر کاربر می‌شود.

9-9) قسمت نظرات سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، با تالارهای گفتگو متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحثی که خارج از چهارچوب این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تأیید نخواهند شد.

9-10) تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت و یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)،  منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه مشاهده کردید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار داده و یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کند و بررسی نظرات را به بازدید کنندگان واگذار نماید.

9-11) از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تأیید نخواهد شد.

9-12) تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تأیید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.

9-13) کاربران می‌توانند اظهار نظرات خود در سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، در قسمت نظرات خودداری نمایید.

9-14) کاربران توجه داشته باشند: مطالبی را که اطمینان ندارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت نکنند. همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات خودداری کنید.

9-15) ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت این‌گونه اطلاعات ارتباطی در نظرات، خودداری کنید.

9-16) لازم است کاربران مطالبی را ثبت کنند که برای بازدیدکنندگان سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) مفید باشد و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری کنید.

9-17) لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی (و نه گفتاری) ثبت کنند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره‌ای تا جای ممکن در ثبت نظرات استفاده نکنند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) را داشته باشد، لازمه تأیید نظرات کاربران است.

9-18) کاربران در نظر داشته باشند که پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند اما سایر ویرایش‌هایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام می‌شود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز نخواهد داشت. همچنین نظراتی که کاربران در خصوص کالا در سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن‌ها و پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.

9-19) نام کاربری در ارسال کنندگان نظر، باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تأیید نخواهند شد.

9-20) با توجه به مسئولیت سایت و اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ) در قبال لینک‌های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند.

9-21) از حداقل تعداد کاراکتر (علامت، نماد، سمبل، حرف و …) مطلوب در اظهارنظر و نقد کاربران باید وجود داشته باشد و از  قرار دادن فضای خالی (space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید، استفاده مکرر از یک حرف یا کلمه و بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت خودداری نمایید.

10 – محتوای تولید شده توسط مشتریان

شرکت ممکن است در شرایطی به مشتریان خود اجازه دهد، طبق قوانین جاری کشور، که در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، عکس، متن، فایل صوتی و تصویری یا موارد مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب (اعم از متن، عکس، فایل‌های صوتی و تصویری و …) همچنان متعلق به مشتریان خواهد بود ولی با ارسال موارد مذکور در سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، مشتریان با علم و آگاهی کامل و پذیرش این موضوع به شرکت اجازه می‌دهند که از تمام موارد ارسالی بر اساس صلاحدید خود (بازرگانی پدیده فرسام نوین) در هر زمان و یا مکان و یا تمامی بسترهای فضای مجازی و اینرنتی اعم از پیام­رسان­ها و شبکه­های اجتماعی داخلی و خارجی، سایت­های داخلی و خارجی، تمامی مرورگرها، رسانه‌های داخلی و خارجی و همچنین در تمامی مجامع عمومی و خصوصی (شهری و غیر شهری، داخلی و یا خارجی از جمله بنرها، تابلوها، بیلبوردها، نمایشگاه­ها، فروشگاه­ها و …)، بدون هیچ محدودیتی استفاده کرده و یا به اشخاص یا شرکت‌های دیگر انتقال دهد. همچنین آرشیو تمامی عکس­ها، فیلم­ها و صداهای ارسالی توسط مشتریان، برای شرکت، بلامانع است.

11 – مراقب افراد سودجو، کلاهبردار و لینک‌های مخرب باشید!

امروزه تکنولوژی و خصوصاً فناوری ارتباطات، جزئی حیاتی از زندگی روزمره افراد شده است. در کنار فواید بی‌شماری که پیشرفت تکنولوژی ارائه می‌دهد، برخی افراد سودجو، قصد سوءاستفاده از این فناوری‌ها به عنوان وسیله‌ای برای کلاهبرداری و انجام فعالیت‌های غیرقانونی و مجرمانه خود (انواع کلاهبرداری‌های سایبری و رایانه‌ای، از جمله: پیامک‌های فیشینگ، پیامک حاوی ارائه خدمات، قرعه‌کشی‌های دروغین و برنده شدن‌های جعلی، ارسال جوایز، کدهای تخفیف وسوسه برانگیز، بن خرید، تماس‌های غیر واقعی با مضامین مختلف و اغوا کننده و …) را دارند. بازرگانی پدیده فرسام نوین مواکداً این مطلب را بیان می‌کند که هرگونه تماس یا پیامک یا مراجعه حضوری افراد مبنی بر درخواست و دریافت اطلاعات شخصی و مالی و همچنین موارد ذکر شده، مورد تأیید این شرکت نبوده و کلاهبرداری می‌باشد.

شایان ذکر است تمام اطلاعیه‌‌ها، جشنواره‌ها، کدهای تخفیف، قرعه‌کشی‌ها و یا اعلام برندگان و دیگر موارد فقط از طریق سایت یا اپلیکیشن پدیده فرسام نوین (PFNBIZ)، (https://pfnbiz.com) و یا از خطوط ثبت شده در قسمت تماس با ما، منتشر خواهد شد.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول